دانلود ویدیو جدید از معرفی کنسول دستی Nvidia Shield
تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:, | 21:39 | نویسنده : Vahid

 

بعد از مدتی که از معرفی کنسول دستی انویدیا که در گذشته با نام project Shield شناخته میشد این کمپانی اقدام به حذف کلمه ی “project ” از نام این کنسول پرداخت.
طبق گفته ی کمپانی انویدیا کنسول دستی Shield از یک پردازنده ی Tegra 4 و همچنین سیستم عامل اندروید بهره می برد.این کمپانی دقایقی قبل اعلام کرد که این کنسول کمتر از یک هفته دیگر یعنی در بیستم ماه می برای پیش خرید توسط علاقه مندان , در دسترس خواهد بود هر چند قیمت این کنسول کمی بیشتر از آن چیزی است که تصور می شد.
کنسول Shield با قیمت و ارزشی بالغ بر ۳۴۹ دلار در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.اما این کمپانی باید نگران قیمت کنسول های بزرگ و نسل بعدی سونی و مایکروسافت نیز باشد وهمچنین قیمت این کنسول می تواند با وجود تبلت های قدرتمندی همچون : Razer’s Edg و تبلت های قدرتمند مایکروسافت که هر دو از قدرت بیشتری بهره می برند {و همچنین هر دو از قیمت بالایی نیز برخوردار هستند!} شاید کمی زیاد به نظر برسد. و اما نکته ی دیگری که باید به آن اشاره کرد اینست که این کنسول از یک نوع app store اختصاصی به نام “TegraZone” و همچنین شبکه ی عمومی دستگاه های اندرویدی یعنی Google Play بهره می برد.
انویدیا همچنین اعلام کرده است که دارندگان کارت های گرافیکی GeForce GTX توانایی بازی کردن به صورت stream توسط یک PC را خواهند داشت.کمپانی انویدیا امیدوار است که بتواند عناوینی همچون Double Fine’s Broken Age و Costume Quest را در شبکه ی TegraZone به منظور حمایت خود از مصرف کنندگان قرار دهد.اما اینکه این شبکه تبدیل به یک شبکه ی بزرگ و محبوب تبدیل خواهد شد یا خیر در آینده مشخص خواهد شد.
 

Download HD

Download SD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود
  • قالب پرشین بلاگ